Dragon Ball Z
Zoek op de website van je favoriete Amerikaanse kruidenier je Amerikaanse drankjes uit de Dragon Ball Z serie. Deze Amerikaanse drankjes staan voor je klaar op de My American Shop website! 🐉
Dragon Ball Z, een snelle herinnering aan wat het is:
Dragon Ball Z is een Japanse geanimeerde televisieserie geproduceerd door Toei Animation. Het maakt deel uit van de Dragon Ball-franchise en is het vervolg op de Dragon Ball anime-serie uit 1986. Het is een bewerking van de laatste 325 hoofdstukken van de oorspronkelijke Dragon Ball manga-serie van Akira Toriyama, die van 1988 tot 1995 in Weekly Shōnen Jump verscheen. De serie werd van april 1989 tot januari 1996 in Japan uitgezonden op Fuji TV en vervolgens in ten minste 81 landen wereldwijd nagesynchroniseerd.
Dragon Ball Z vervolgt Son Goku's avonturen in zijn volwassen leven als hij en zijn metgezellen de aarde verdedigen tegen schurken, waaronder aliens (Vegeta, Frieza), androïden (Cell) en magische wezens (Majin Buu). Tegelijkertijd loopt het verhaal parallel aan het leven van zijn zoon Gohan en de ontwikkeling van zijn rivalen Piccolo en Vegeta.
Wegens het succes van de anime in de Verenigde Staten werden de mangahoofdstukken die het verhaal vormen oorspronkelijk gepubliceerd door Viz Media onder de titel Dragon Ball Z. De populariteit van de anime heeft ook een aantal media en merchandisingproducten voortgebracht die nu het grootste deel van de inhoud van de Dragon Ball-franchise vormen. Dragon Ball Z blijft een cultureel icoon door meerdere adaptaties en heruitgaven, waaronder een geremasterde uitgave getiteld Dragon Ball Z Kai.
Dragon Ball Z is sindsdien gevolgd door twee vervolgseries: Dragon Ball GT (1996-1997) en Dragon Ball Super (2015-2018).
Dragon Ball Z, zijn merchandising:
Dragon Ball Z merchandise was een succes vóór de Amerikaanse piek van interesse, met een verkoop van meer dan 3 miljard dollar tussen 1996 en 2000. In 1996 verdiende Dragon Ball Z wereldwijd 2,95 miljard dollar aan merchandise. Vanaf januari 2012 heeft Dragon Ball Z wereldwijd 5 miljard dollar aan merchandise verkocht.
In 1998 kondigde Animage-ine Entertainment, een divisie van Simitar, de verkoop aan van Chroma-Cels, valse animatiecels om in te spelen op de populariteit van Dragon Ball Z. De eerste verkoop was gepland voor eind 1998, maar was Dragon Ball Z.
In 2000 bracht MGA Entertainment meer dan twintig stuks speelgoed uit, waaronder tabletop games en walkietalkies. Irwin Toy bracht meer dan 72 2" en 5" figuren uit, die het best verkopende speelgoed werden in een markt die gedomineerd werd door het Pokémon ruilkaartspel. In juni 2000 hield Burger King een speelgoedactie waarbij 20 miljoen figuren werden verkocht; Burger King betaalde de kosten van de actie en gaf Funimation gratis marketing. De Halloween Association vond dat Dragon Ball Z kostuums het vierde meest populaire kostuum waren in haar nationale onderzoek.
In december 2002 tekende Jakks Pacific een driejarige overeenkomst om Dragon Ball Z speelgoed te licenseren, wat mogelijk werd gemaakt door het faillissement van Irwin Toy. Jakks Pacific's 5-inch Dragon Ball Z figuren zijn genoemd als indrukwekkend voor hun verf en articulatie.
Dragon Ball Z verkrijgbaar bij My American Shop!
Omdat we de dingen niet half doen, hadden we het geluk dat we veel Dragon Ball Z drankjes kregen met een heleboel personages!
Dus als u ze wilt uitproberen, hoeft u alleen maar meteen naar uw favoriete Amerikaanse kruidenierswinkel, My American Shop, te gaan. Dus haast u en plaats uw bestelling! Bekijk ons Dragon Ball Z assortiment! 🖱️
Filters
Filters
Wij ruimen onze rommel op.
Het bezorgen van e-commercebestellingen laat een CO₂-voetafdruk achter. Daarom steunen we geverifieerde bedrijven die CO₂ uit de lucht halen.
De CO₂-voetafdruk van elke bezorging wordt berekend op basis van gewicht, verzendmethode en afgelegde afstand. Wij neutraliseren deze uitstoot door geverifieerde koolstofverwijderingscredits te kopen van baanbrekende projecten.
Met jouw aankoop sluit je je aan bij een community van proactieve merchants die zich vol inzetten voor een duurzame toekomst. Samen hebben we uitstoot verwijderd voor meer dan 44 miljoen bezorgingen en meer dan 30 duizend ton koolstof uit de lucht gehaald.
We werken samen met een netwerk van baanbrekende koolstofverwijderingsbedrijven die zijn gescreend door het handelsplatform Shopify.